no stress.

Tog en tur till Tuna Park med syster och kusin idag. Jag spenderade cirkus 2000 kronor, det kände jag rent spontant var lagom!? Nåväl, köpte skitsköna Ecco-skor att klippa i, och de var min studentpresent från mormor & morfar, så tack tack för det. Köpte en jättefin sommarklänning, svarta shorts, skor, randig topp, randig tunika, orange topp, klockad jeanskjol och en rosa tunika, ja det var väl det, rätt och slätt.

Eftersom allt inte får plats i garderoben (en hint till Stefan & mamma, att göra om My's rum till en walk in closet till Malin och mig eftersom vi ändå delar i princip alla kläder, förlåt My, inget illa mot dig men ditt rum kommer göra sig oerhört bra som en walk in closet, tack på förhand!) tog jag och rensade en del. La massa kläder jag inte använder men inte vill slänga i en kartong, en låda med kläder som är för vintriga, en stor korg till mig kusin och en påse med kläder till Jessica. Sen tog jag en tur till Jessie och tänk att alla kläder passade. Där blev det också mycket skratt och en god efterrätt, tackar!

Imorgon blir det återigen Estkilstuna, då med Jessie. Hon ska till läkaren och sen ska vi gå och sätta oss på nåt fik och njuta av att bara glida runt, me love^^

PUSSS!

fick förresten mitt önskade halsband i studentpresent.
det föreställer en gymnast för de som är blinda?
nåväl, jag gillar't, gillar't skarpt.



Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0