memory.

Idag har jag tränat på låten till avslutning ungefär sjuttioelva gånger, för att överdriva. Känns som jag kan den när jag är helt osentimental.. men hur det går med en krasslig röst efter 1½ veckas konstant skrik och känslor som bara rinner över, det vet i fasen!^^

Ska snart skjutsa Malin & Helga till All People innan jag tar en sväng på stan för lite ärenden. Vid 17.30 drar jag mig mot Norrköping för en lärarmiddag på Butlers, sen vankas det lite festligheter i Katrineholm kan jag tro.


En film jag tillägnar min underbara klass som tack för dessa 3 oförglömliga år!

Kommentarer
Postat av: josefin

hahaha fan vilken bra film :D

2009-06-09 @ 17:23:35
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lägg ut den på facebook och tagga alla i klassen. Den är ju klockren, alla måste få se den.

2009-06-15 @ 20:53:16

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0