veckomys.

En underbar dag vid Lyttersta är nu förbi. Jag låter det vara osagt vart vi hamnade först, men jag säger bara att vi gjorde lite "strand-research". Vi kan helt klart säga att Lyttersta vann just den omgången^^ Kan väl säga att vi är som en familj, ja, då menar jag mer på att vi äter hela tiden. "Vi badar, sen tar vi fika", "Vi äter väl direkt", "Jag är lite sugen på det", "Jag ska ta lite mer sallad"... Haha!

Har duschat och hoppat i rena kläder och ska snart göra i ordning kvällsmat (åt jag inte nyss). Det blir tacos ikväll, såklart. Det är ju "tacos-torsdag". Ska nog ta en tur til Specce och inhandla något gott till kvällen. Varför ska det heta "fredagsmys"? Fan, "torsdagsmys"... eller "veckomys".. det gillar jag skarpt.

Jag mår så bra!


HAHA bara för att jag älskar bilden!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0