all in this togehter.

Jag vill bara säga att jag hatar försöljare i största allmänhet, men jag tycker defenitivt att det går för långt när det ringer 9.20 på morgonen. För hey, för det första är det troligt att den de söker jobbar, och om inte, så sover väl förhelsike den de söker eftersom de inte jobbar? Fan för telefonförsäljare.

Jag vaknade upp med, pamparrapam... halsont & hosta! Är det inte helt underbart? Jag som precis blivit frisk från min förra lilla sjuka, men jag menar, man ska väl ta allt på en gång!? Gärna för mig, men då fan ska jag va helt perfekt frisk på gesällen, det säger jag bara!

Ska så småningom ta och fixa mig så jag kan åka och träffa Jesper och jag hoppas att han kan ge mig lite glada nyheter angående praktikplats. Ska i alla fall åka och hälsa på och se på "nya" salongen. De har ju byggt om massa och som det ser ut utifrån är det döfint! Well...

ADJÖ!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0