carolina klüft i kholm.

Gårdagskvällens idrottsgala var lyckad och vi hade sjukt roligt! Vi vann såklart inte årets damlag men det visste vi ju nästan innan, men Vania kammade hem årets ungdomstränare/ledare och då blev vi väldigt glada! Jag blev också kallad Carolina Klüft ett antal gånger av konfrencieren Tomas Ravelli. Fick ställe mig upp så alla kunde se "SÅ LIK" jag är  henne, host! Haha! Trevligt var det i alla fall!

Idag klockan 13 ska jag hämta farmor på stationen sen så åker vi till Norrköping till min kusin där vi ska vara barnvakt. Det blir trevligt. Mys ikväll till melodifestivalen med gottigheter!

PUSSSSS!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, nu kan vi lägga till att vi är det roligaste laget oxå :)

2009-03-07 @ 12:32:31

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0