en grön infallsvinkel extra, tack.

Har suttit och läst i häftet inför muntliga nationella i svenska och inser att många av texterna är väldigt intressanta men jag har ett problem? Jag får liksom inte ihop någon text med en infallsvinkel? Om jag försöker så bryter jag den röda tråden så den blir alldeles blå om ändarna, och det känns lite väl riskapelt för att vara ett nationellt prov.

Ska snart få träffa Christoffer en kortis, det var på tok för länge sedan, skandal brukar vi kalla det.

Annan oviktig information är att jag precis var och köpte extra grön. Det gamla hederliga tuggummiet som nästan är det enda som har kvar sin gamla hederliga gammelmodiga påse, alla andra är i coola metallicfärger och så vidare, men nej, jag gillar det gamla hederliga extra grön.

PUSSEL & KNÅP!

p.s en blogg utan bilder är en tråkig blogg.. min blogg är en tråkig blogg. d.s


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0