ett par klagomål.

Tisdag och jag är så inte på för skola idag. Jag orkar verkligen inte, jag orkar inte pendla. Det var första gången Elin hörde mig klaga på det igår. Det är ju så jävla tråkigt, och surt när man börjar 11 och måste åka 9 för att sj inte kan sätta in ett passande tåg. Snart kommer det börja gå bussar istället också, jättekul. Bara för att sj inte kan lösa problemen under sommaren. Nu kommer man få åka ännu tidigare och komma hem ännu senare vilket kommer innebära att jag kommer komma jätteförsent till barnens träning. Nog om det, busskatastrofen är ju inte än, jag kände bara för att vara lite negativ såhär på morgonkvisten.

Har nu lagt in ny musik på mobilen som jag kan lyssna på under de roliga tåg- och bussresorna denna dag, allt för att muntra upp mig själv, how fun!

/ ida

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0