högt över havet.

Glassen smakade underbart.
Project runway var inspirerande.
Halsen kliar och irriterar.
Mina naglar är starka och röda.
Kläderna är framplockade.
Väskan är packad.


Imorgon är det jag som sitter bakom ratten mot Norrköping.
Hämtar Hanna strax innan 10.
Förmodligen kommer en försäljare till skolan imorgon.
Hoppas att jag hittar en bra klippmaskin till ett överkomligt pris!
På kvällen blir det till att utbilda unga gymnaster.
Min egen träning tror jag att jag får hoppa över.
Eftersom jag har sjukt ont i halsen är det farligt.
Känns lite opassande att dö nu.
Ska också hämta Malin i Valla imorgonkväll.
Be till gudarna att jag inte kommer vilse.
Men hur svårt kan det va?

Jag skulle dock vilja att min pojkvän inkluderar morgondagens planer och det är också sånt som märks, men man får allt ta och hoppas på det bästa för saknad, det är han! <3

alle man till båtarna / plattan

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0