if u seek amy.

Jag funderar över att ta tag i muntliga nationella i svenskan. Det slog mig att det är redovisning typ nästa vecka. Det känns som att det kan vara passande att börja, så man nästan kan skiten utantill, säkrare så. Jag som tänkte att det skulle bli popcorn framför Beck ikväll. Mitt förnuft kom dock i fatt mig, jag har redan alla Beck, jag kan se dom när jag vill! Dock är det något speciellt med pauserna och allt det där, men nej Ida. Nu är det dags att hitta infallsvinklar i ett sjuhelvetes bra ämne.

Caio!

p.s Kul att jag hann ha min nya praktikplats i cirkus 3 dagar. Jag hann inte ens komma dit för att prova, och bevisa att de skulle bli skitkul. Jesper ringde torsdags och meddelade att hans kollega inte ville längre, i alla fall inte när salongen inte är klar helt än. Kul kul, vad gör man? Kul att Jesper vill dock, men alla ska väl vilja... Lyckan var bra men kort. Känns ju lagom bra när jag inser att det endast är 2 månader kvar tills det är dags att avlägga gesällprovet, HOW FUN!

love me, hate me, say what you want about me.

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0