it's friday you know.

Snart kommer Elin hit och då blir det lite fix inför kvällen. Strax innan 18 kommer Hanna & Hanna också, och sen åker vi till Zandra för lite förfestande. Jag ska dock inte dricka eftersom det är jag som kör ikväll, eller så säger jag som Vania: "idrott & alkohol hör inte ihop", så det är därför jag inte dricker ikväll^^

Nomineringarna för kvällen som rör oss är "årets damlag", "årets tränare" och "årets ungdomsledare". Vi kan ju hoppas att någon inom gkkg kammar hem ett pris, dock är jag jävligt säker på att det inte är vårt lag, men vafan spelar det för roll^^

Nåväl, nu ska jag börja fixa håret & sminka mig så jag kan fixa Elin när hon kommer!
Puss!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0