it's something about it.


Hårmodell för bruduppsättning till Malin, Hela dig

Var inne hos Jesper och har nu fått praktikplats. Efter mycket om och men! Det jag ska göra är egentligen att ta med mig gesällmodeller och modeller att träna på och så, så vill ni förgylla mina fredagar är det bara tt säga till! Jag kan tyvärr inte säga vad de heter än för de har inte fått godkänt för namnet ännu, och kanske måste komma på ett nytt, så jag får vänta med det! Men, pju! Det var by the way assnyggt i salongen. Upphöjd schamponering vilket jag älskar, knallröda stolar, coola orangea detaljer som liksom på något konstigt vänster passade in sjuktsnyggt! Ojojoj, tack!

pusspuss!



Kommentarer
Postat av: Mamma Åsa

Pratade med Mormor o hon vill gärna vara kund på salongen puss

2009-03-09 @ 17:21:24

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0