make it over.

Jag åkte ner på stan och inhandlade 2 nagellack som tydligen skulle få naglarna starkare. Först har man på det ena lacket som blir som en fiberhinna, och sen det andra som jämnar ut så man kan ha på vanligt lack över. Vi får väl hoppas att det fungerar för jag vill ha naturligt långa naglar nu!

Jag planerar att efter middagen åka och sola bara för att fullfölja min "gör mig vackrare i brist på annan aktivitet-dag". Sedan blir det dusch, fix, packning och sånt innan det blir tv/film och popcorn! Mys!

Au Revoir (titta lotta, magdalena!! jag kommer faktiskt ihåg lite av franskan på högstadiet) SPUNK / Ida

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nu blev jag stolt:) ska nog ta och äta en spunk haha

2009-03-09 @ 21:54:08

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0