medmänniskor och andra varelser.

Som jag kämpar med denna cd-skiva! Ingenting fungerar så just nu skickar jag musiken mellan datorerna med hjälp av malins msn, säg ingenting till henne. Lite oroväckande att jag hackade mig in på den, men vad gör man inte för att Hanna ska må bra i bilen liksom? Jag tänker på mina medmänniskor. Jag inser också att Hanna nog inte är ett lika stort fan av Veronica Maggio som jag själv, därav får jag begränsa mig med låtar till skivan... från 11 till... 1... snyft! Men som sagt, jag tänker på mina medmänniskor!

Jag har införskaffat mig 3 dl gräddfil, 1 fresh island-dip, 1 gurka och ett par morötter. Detta ska jag tillsammans förtära i en perfekt kombination framför project runway. Det är en lyxig måndag det här, och det skaa gå till historien, not!

Pussoir!





Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0