no doubt.

Idag har jag ätit ungefär lika mycket onyttigheter som jag gör under en hel helg, jag tror faktiskt jag kan sträcka mig så långt. Idag var det 3 unga gymnaster som började böla under styrkan, men jag förstår dem, att se belöningen (godiset) ligga framför en, såklart man vill orka stå de 6 minuterna 90* mot väggen? Försår väl vem som helst. Dock fuskade ju ett par stycken så då fick jag ju ta på mig ansvaret att förtära belöningen.

Kände inte att min kropp var 100% efter lilla gesällen (ryggen) och min sjuka (halsen), så tränade inte idag. Tog mitt pick och pack och åkte, men körde i alla fall ett ljushopp. Kände att jag skulle bidra med något?

Nu har jag ätit hemmagjord thaimat så nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret för det behövs. Såg också att hela mina armar är täckte av en lilablå ton vilket gör att jag ser helt frusen ut, men no fara, det är bara silverschampo och lila toning. Smällar man får ta när man ska göra kunder vithåriga!

En jätterolig grej är att jag och Hanna har kommit på en lösning! Helt otroligt, att vi, liksom kommit på det? Eller, jag ska inte ta åt mig någon vidare ära då Hanna är mattesnillet i vår relation, men detta kommer innebära att vi kommer åka bil 2 av de 3 dagarna vi går i skolan, isn't it great? Jovars sörrni, det låter helskönt i mina öron!

Nej, nu var det duschen har jag hört.
/ Plattan


pappa är skapligt saknad, därav dessa bilder, lite random^^ <3


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0