praktikens värld.

Allt på praktiken idag gick alldeles lysande. Mormors slingor gick betydligt fortare än planerat. Var klar på 35 minuter! Kors i taket. Blev också till att träna kort fest-frisyr på Jessica, klippa morfar, klippa Elin och prova baluppsättningen. Det är dagen! Tro nu inte att jag klarade av dagen utan att klippa mig  fingret? Ohnej, denna gång på ovansidan av pekfingret när jag skulle notcha. När jag börjar jobba kommer mina händer vara helt sönderklippta, oroväckande^^ Har man ny sax så har man!

På måndag är det dags för praktik igen och då kommer min långhårsmodell och sedan har kag en spiralpermanent inbokad och det ska bli riktigt roligt!

Ska snart hämta Malin vid bussen!
Adiosah!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0