pussoir.

Kultur & Stilhistorian idag var totalt onödigt då jag varken hörde vad människan (psykfallet Monkan) sa eller ens förstod vad hon ville få fram? Bevis på detta är att jag fortfarande inte förstått om vi har Gotik eller Medeltid, men om jag börjar fundera över dagen nu så kanske vi har en blandning, liksom, gotiken smälter in i medeltiden. Nåväl, det enda vettiga jag gjorde var att skriva ner frågor som jag hoppas Monkan kopierar rätt av (som hon brukar annars) och göra ett prov av det, då kan jag ju liksom redan frågorna så det känner i alla fall jag är en trivsam lösning.

Bilden gick väl ganska käpp rätt åt helvete idag. Jag börjar nu inse att min salong är sjukt ful och börjar hata allt med den. Eller jag känner snarare att Bettan hatar allt som har med den att göra. Jag själv tycker den annars är ganska söt, men jag påverkas av Bettans attityd, det är något speciellt med den damen. Plus att jag nu insett att jag måste göra om hela ritningen från början eftersom jag inte alls gjort som den var från början. Detta kommer bli svårt med tanke på att linjalerna som finns liksom inte går ner i min salong, så det blir ett problem med mätningen?

Frisörtekniken var roligast, ever! Den bestod av att jag hoppade 31 gånger för att försöak fastna på bild på Saras kamera men det gick inte. Sedan flög jag flygplan på en stol samtidigt som klasskamrater stod med fönar och kameror. Jag kände mig som en riktig filmstjärna. Filmen finns på facebook, kan ju vara kul att veta. Det visar verkligen hur hårt vi jobbar på frisör^^. Vi har också sprutat vatten på varandra. Det började med att jag sprutade mig själv i ögat men sedan kom jag på att det var roligare att spruta i Saras öga. Hanna fick sig också ett dopp, och Kjells flint blänkte sådär lite extra, mer än vanligt. Permanentteori hade vi också, mitt i all denna smet, men vem minns något av den? (eh jag?)

Okej, nu ska jag kanske försöka komma på vad jag ska prata upp på muntliga nationella i svenskan, sen får vi se om Christoffer har tid för mig, då blir det en visit i Laggarhult! Ciao! PUSS!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0