song with a mission.

Läste i mitt horoskop att jag imorgon kan stöta på gräl under kvällen men om möjligt, ska jag undvika det. Jahapp, då vet jag vad jag helt enkelt inte ska göra imorgon, kuljul!

Idag ringde det en kvinna, som gav mig ett lockande erbjudande och jag var nere på stan och hälsade på denna lokal. Mer än så säger jag inte i nuläget, allt beror helt enkelt på.
 
Söndagens enda vettiga aktivitet var volleyboll och de vann vilket va redigt bra, tråkigt att kolla när folk förlorar ju. Men de är grymma så det var riktigt skoj den här gången också. Jag förstår fortfarande inte varför motståndarlaget blev helt överlyckliga när de fick en poäng, när de ändå låg under med 2-0 i set och 23-17 i sista set? Liksom, vad är det roliga?

Imorgon är det praktik som gäller och det ska bli riktigt roligt. Börjar klockan 10 och slutar när det inte finns nåt vettigt att göra längre^^. Vet innan att min långhårsmodell kommer 11.30 och att jag har en klippning vid 14, men sen får vi se vad som händer, förmodligen sker det lite mer än så :)

Ikväll blir det lite dipp & grönsaker framför tv:n, Ciao!

dagens.




Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0