stumble and fall.

Jag har nu beställt förstoring på bilden.
Ja, den har ju hamnat som header nu också.
Jag planerar nu vart jag ska sätta upp bilden.
Blir helt inspirerad och funderar på hur jag kan omorganisera.
Därför kommer min kväll spenderas med att komma på kluriga lösningar.
Ungefär samma sak som att städa mitt rum, bara finare ord.


Ska ta och fixa naglarna ikväll också.
Nu är de långa, kors i taket!
Nu ska jag bara underhålla dom jävlarna också!

Städ&Plock+spotify+naglar=
Ser ut att bli en trivsam kväll ändå.

Adios amigos y conocido! (Dä ni, rena rama spanjoorskan!)

Kommentarer
Postat av: malin

grattis Ida med spanskan ! :D

2009-03-20 @ 21:32:32
Postat av: ida

tack malin, det känns väldigt bra.

^^

2009-03-20 @ 21:40:19
URL: http://plantinida.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0