adios.

Ett stycka skoldag förbi.
En aning förvirrande.
En deprimerad klass.
Nationellapanik.
Lyckat pm-skrivande.
Äcklig skolmat.
Ingen skolmat.
En underlig frisörlektion.
Spenderas med teoriplugg.
En solig bilresa hem.
Direkt till träningen.
Utbilda unga gymnaster.
Voltträning, mer ryggplask.
Egen träning.
Planering inför kommande tävlingar.
Hemfärd.
Lider av hungersnöd.
Äter som en häst.
Planerar in gesällträningar.

Jag är ledig imorgon (och på torsdag, och detta är sant! Jag har inte tagit ledigt själv, jag är verkligen ledig, helt, studiedag liksom) och imorgon ska jag äta lunch hos mormor. Klockan 13 ska jag infinna mig i laggarhult för de om undrar vilket inte är många. Ciao Bella, Adios Amigos, Goodbye my loved ones, Adjö vänner & bekanta!



Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0