put a ring on it.

Håller på och fixar en ny skiva till bilen.
Imorgon börjar vi 10.45.
Då hämtar jag upp Hanna strax innan 10.
Väldigt skönt
må jag säga.
Vi slutar klockan 16 och då bär det hem.

Eftersom jag inte är 100% frisk ännu ska jag inte träna.
Äter ju pencilin också, så det kanske inte är det utlimata.
Dock blir det till att utbilda unga gymnaster as usual.
Var så ambitiös idag så jag kollade på dvd:n från trampettkurserna.
Har fått lite inspiration till förövningar och stationer.

Ikväll är det Project Runway och jag tror jag ska festa till det.
Kanske ska göra lite dipp och doppa lite morötter?
Låter inte det alldeles ypperligt för att vara en måndag?
mysig bild från hajken i höstas, kanonkul!^^

Adiosaaa!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0