dreamin' of a could be.



Hemma efter en rolig kväll med laget.
Jag ser fram emot våra planer.
Nya myskläder & träning i vilsta!





Har precis duschat och inser nu att jag egentligen borde plugga på om barocken, men ändå så sitter jag här? Det blir aldrig som man tänkt sig. Mest av allt vill jag bara lägga mig och läsa i min braiga bok men det tillåter inte Monkan som lägger prov varannan vecka i ett och samma ämne. Har under den senaste tiden alltså haft prov varannan onsdag på allt från Egypten, Antiken, Renässansen och fan & hans moster. Plus allt annat shit. Jag engagerade mig de första proven, sen har det bara gått utför... Kanske ska försöka styra skutan uppåt igen, som omväxling! puss.


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0