hickhelvete.

Inom loppet av ett par timmar har jag haft hicka tre gånger.
Det är sån där ond hicka också, då det känns som att halva maginnehållet följer med.
Huvudvärken är inte heller mycket att skryta om såhär en lördagskväll.
Plus att jag mår illa något fruktansvärt.
Detta har fått mig att svika min favorit al tonno barn + tomat & slized...
Det fick bli en tonfisksallad istället, är ju inte riktigt lika lockande.
Dock ska jag förtära detta framför Robinson och sedan dö.
Nej, kanske inte dö men i alla fall sova.

Imorgon bär det av till Norrköping för gesällträning.
Hannah ska med och färgas och få uppsättning.


Nu ska mitt solfrossiga jag gå.
Hej då.
Äru på?
Äre så?
Vadå?
Gå på tå.
Du är rå.
Vill du gå?
Du kan nå.
Du ska få.
...



Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0