i am.

Jag är nöjd över min insats igår på gesällen. Vissa saker gick bättre än vanligt, vissa sämre. Klarade 7/10. Jag får vara stolt över att domarna var jätteimponerade av mitt långhår och att jag fick mvg på det. Det var ju tur att jag dessa dagar bara ska ägna mig åt just uppsättningar. På lördag gäller det och då är det 8 baluppsättningar som gäller^^

Jag funderar på att åka ner till hallen även fast jag inte har nåt låg att träna denna tidpunkt, men jag trivs där och har inget bättre för mig. Om jag stannar hemma känner jag att jag inom en snar framtid kommer trycka i mig både det ena och det andra^^

PUSS!
Förresten, idag inleds mitt liv som indian!


Kommentarer
Postat av: josefin

längtar till torsdag!:)

2009-05-14 @ 16:39:26
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0