is it true.

Dagen började på Norrköpings gator där jag inhandlade 2 tröjor. En av dessa är storlek XLherravdleningen MQ, det tyckte jag va lagom för mig :) Kanske borde dra ner på intaget av ostbågar? Nåväl, jag lunchade sedan med Sarachicken. (kanske borde dra ner på det också?) och sedan åkte vi upp mot frisör. Där hade jag en 90-årig tant som kund. Hon ville färga sin ungefär 5 cm långa VITA utväxt till brunt... eh, ja. hon blev garanterat finare efter kan jag meddela. En page gick hon hem med också!

Nu har la familia grillat och det var otroligt gott. Vi har ätit som hästar och vi smaskade på allt i från majskolvar, kycklingsspett och färsk potatis. Tur att inte Philip var med, hans magsäck klarar inte av mer tror jag^^ Snart ska jag och Mallaballbus cykla iväg till cirkusplatsen. Vi ska nämligen se Joe Labero eller vad trollkarl'n heter! Inte så insatt, biljetter gratis, vem ta tackar nej liksom?

Bloggar mer när jag återvänder hem!
ADIOOOOS!
/ En glad Ida!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0