last man standing.

Pluggandet på bibban gjorde oss gott, host! Jag gick inte till cafét en enda gång! Jag höll mig i skinnet. Nåväl, uppsatsen är klar och vi gjorde till och med framsida. Höhö, Marianne kommer bli så stolt över oss. Nåväl, då är det bara prov på Barock på onsdag och prov på 10 nycklar + SARE på torsdag, sen gesällen, SEN... sen... är det dags för mig att kliva in i min indianroll.

Imorgon ska jag möta herr Håkan Sköldin, tandläkaren. Hua säger jag. Jag hatar tandläkare och kan verkligen inte förstår hur man frivilligt kan anta sig arbetet. Hua x2. Nåväl, det ska göras. Jag var så ambitiös idag så jag inhandlade mellanrumsborstar som han tipsade mig om förra året jag var där. Dock var de ju förra året, men jag menar bättre sent än aldrig. Nu ska jag gå och rengöra mina tänder i hopp om att Håkan ska hylla mina rena och hela tänder och säga att jag aldrig mer behöver återkomma, i hela livet!...

Imorgon ska jag också träna vågfön på Johan till gesällen, och färga Malin + träna uppbyggnadsfön inför gesällen på henne. Klockan 19 ska jag befinna mig i stadsparken för lite celebration dinner med laget^^
PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: josefin

hahahahahahahah såna där borstar alltså... herregud...... :P

2009-05-04 @ 19:14:51
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0