mat på fat.

Idag har jag spenderat tid med min braiga bok i solen. Dock har jag huvudvärk nu, men jag ska ta mig en dusch och hoppas att det blir bättre. Jag är inte mycket för huvudvärkstabletter, hua. Jag tror förresten att jag kommer ha en rejäl bränna på brästet, dock inte så speciellt smickrande.. är helt röd. Dock är det ju 1 månad kvar till balen så jag hinner få mig en acceptabel bränna^^

Mår fruktansvärt illa, men jag insåg att jag inte ätit mer än en paprika och 5 köttbullar idag.. jag är så bra på att engagera mig i mat, är alltid sugen på det som inte finns... tröttsamt. Jag skulle vilja att mina kära syster Josefin skulle kunna va hemma så kunde hon laga mat till mig, jag är hungrig. Kom hem jottan!

fluglort / ida


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0