no not ever.

Drömde om gesällen inatt igen. Denna gång var detm väldigt jobbigt då modellen jag skulle färga med blonda nyanser gått och färgat svart. Jag sprang runt och stressade och allt gick upp och ner. Usch, det är jobbigt. Man har ont i hela kroppen och är helt kallsvettig när man vaknar. Hua!

Idag åker jag 9 och sen ska jag ta mig till montlé. Sen åker jag förbi skolan och gör ett prov innan jag åker hem igen. Egentligen skulle jag haft 2 klippningar efter skolan men den ena blev sjuk och den andra va tvungen att va kvar i skolan. Detta ger mig ett ypperligt tillfälle att packa. Jag ska bort i helgen, till Ånneboda eller va fan det hette, ligger utanför Örebro. Ska vara med på LedarCamp 2009. Jag kräver att det ska bli kul, annars skulle jag kunna vart hemma och tränat på gesällen, så må det bli underhållande och trevligt.

Nåväl, nu ska jag borsta mina gaddar!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0