out of my head.

Sista provet är skrivet och vi kan väl säga att "sluta på topp" inte är någit jag direkt överbevisat stämmer... nåväl. Betygssnack och lunch 10.20.. ovärt men vad gör man? Sedan styrde jag min kos mot stan och inhandlade outfiten för kvällen den 11 juni. Ja eftersom vi har utspringet den 11 och avslutning den 12 måste jag byta kläder, då studentklänningen är av linne, och det blir ju inte särskilt vackert, plus att jag är väldigt duktig på att spilla. Jag inhandlade en vit lite spetsig bomullskjol, ett rosa linne och ett silver/rosa armband. Min inspiration var Carrie i satc... det låter bra i alla fall.

Snart inleder vårat sista kundpass på skolan! Jag har en kund som går i 6:an och är brunhårig, och vill bli lika blond som jag... Men yey!? Herregud. Det finns så många anledningar till ett stort NEJ, och det ska jag tala om för henne, sådeså!

Ciao!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0