singing that melody.

Viktorias uppsättning blev skitsnygg! Löshår som blandades med hennes egna lockar blev helt sjukt! Nu fick jag en idé till min egen uppsättning till balen. Attans att jag inte har likadant krull som hon, själv får man nöja sig med lite fjongar här & var^^ Hon skulle skicka en bild på uppsättningen när hon hade klänning och smink på sig, så jag har! Jiiha!

Mammas slingor blev ljusa, hennes hår sitter kvar, i alla fall relativt mycket. Höhö! Vi klippte också, eller vi och vi... Det blev i alla fall bättre. Jag plattade det också. Nästa gång ska vi lägga lite kopparslingor också, så att det blir mer eldigt igen.

Nu ska jag åka och köpa en ram, ja förstår ni för mamma hittade klassfotot och eftersoom det förmodligen är det snyggaste klassfotot ever så känner jag att det är värt en egen ram, och en egen plats i mitt rum love liksom!
Ciao!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0