tjululululu.

Lam.nu? Ja, kan man lugnt säga. Helt slut i hela kroppen. Roligt har det dock varit måste jag säga. Laget alltså, måste jag säga mer? Love love^^ Blev att stanna på mc på vägen hem (framför kameran äter vi sallad^^) Dock en sjuhelvetes omväg eftersom Ange tog täten och Hanna ville titta på djur. Höhö, mer internt får man leta efter. Hej svettig.nu!

Linnea: Vilken typ av uppvärmning ska vi köra?
Laget: Typ? Va? Uppvärmning?

Lotta: Idag måste man lära sig nåt man aldrig gjort förut.
Ida: Jag lärde mig stå i kö!
HAHA!

Nu ska jag släpa min arma kropp till duschen!
Imorgon: Sömmerskan på mogonen för att fixa det sista med balklänningen och måtta till studentklänningen. Sedan blir det att gasa mot Norrköping för att där träffa Philip & Sara och färga håret och sätta i mitt löshår och lite annat sånt. Jag undrar starkt om jag kommer få färga mitt hår gult för att få det i samma nyans som mitt löshår, hua! Sedan blir det back to Katrineholm för att träna 2 lag i föreningen i fristående, funny! Ciao!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0