say my name.

Nu har jag städat mitt rum, fick nåt slags ryck. Det var till och med roligt... tills jag slog huvet i en hylla, rakt i hyllkanten. Då började jag grina över det och allt annat, sen började jag skratta, sen grät jag en skvätt igen... jag är konstig jag.

Nu ska jag gå ner och baka en röd sockerkaka till min älskade kusin Sebastian som fyller 11 år imorgon. När den står i ungen ska jag passa på att äta lunch så att min mage inte behöver kurra ihjäl sig när jag har två provuppsättningar i eftermiddag :)

And off I go!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: josefin

du, när du kommer på torsdag, kan du ta med lite blekning då tro? för min utväxt är alldeles svart, och jag tror att det är silverschampot som har gjort det, för det blev så efter jag använt det när jag var hemma i kholm. och ta med sax, mitt hår är slitet, jag behöver klippa mig. :) betalningen är god mat, lax med färsk potatis och tzatsiki, god frukost, och du får sova i sängen så sover jag på luftmadrass, bra va?

2009-05-15 @ 14:50:15
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hallojsan Hejsan IIIddddAAA!!



Här kommer en hälsning till Världens bästa Ida från lille Pappa!



Ha en skön helg & ta hand om dig.



Missing..



TJO;-)





2009-05-15 @ 15:58:15

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0