med en enkel tuliiipaaaan.

Vet ni vad jag precis såg? JO, att jag började blogga med den här bloggen i maj 2008... det är maj 2009 nu... så jag gick in i arkviet och kollade första inlägget, hallå? Det var den 3:e maj? Det är den 3:e maj idag? Det är ju bara för coolt asså. Detta måste ju nästan firas anser jag? Så nu ska jag ta och bjuda in lite vänner och dansa hela natten lång. Nej inte riktigt kanske, dock ska jag ta mig en näve ostkrokar och ett glas isvatten och kolla på film eller läsa min braiga bok! xD

Grattis bloggen på 1-års dagen!


Kommentarer
Postat av: josefin

åh faaanv ad häftigt, grattiiiiis!!!!!! lol

2009-05-03 @ 17:48:03
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0