when it was good.

Uppsättningen och färgen på Hannah blev bra men jag tycks ha färgat ner hela min arm också.  Är helt fläckig, men jag menar det kanske är hett i vår? Nåväl, make it work som Tim Gunn säger, jag är hans trogna följeslagare.

Jag tror att det är dags för mig att duscha och försöka skrubba bort all hårfärg på armar och ben och fan och hans moster. Ska fortsätta läsa i min braiga bok också, för i veckan kommer jag istället få drunkna i allt om barock och onödigt vetande inom arbetsmiljö eftersom dessa lärare har lagt prov denna vecka, vad tänker dom med? Sen när ska vi ha prov? Imorgon ska jag och Hanna mötas på Bibban för att skriva en uppsats om dödsstraff i religionen. Jag ser mert fram emot bibliotekets café, uppsatsen skiter jag blanka fan i för resultatet spelar ingen roll sörrni, jag har mitt betyg säkrat!^^

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0