a la la la long.


Detta har jag klickat hem till mig själv.
Kommer passa så bra ihop med min vita jetset-klocka.
Lööve!

Imorgon ska jag jobba innan det är massa genrep inför kvällens modevisning i tallåsaulan.
Innan det ska jag försöka hinna med att köpa det allra sista julklapparna.
Klickade hem Elins julklapp idag också. Like!
Måste också storstäda salongen och ta fram lite julsaker.
På söndag är det ju Öppet Hus mellan 12-15.
Men ska fixa 7 modeller från 8.30 på morgonen.
Så det blir en jobbhelg kan man säga.
Men som sagt, julklappsinhandlingen klar innan decenber...
Det kallar jag störtskönt!


Kommentarer
Postat av: elin

lycka! jag håller på med din med ska du veta!

2009-11-28 @ 10:27:50
URL: http://goddagelin.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0