det blir... ja men det blir ju hallonpaj.

Här har jag suttit i snart 2 timmar.
Istället för att sitta här kunde jag göra annat.
Typ duscha & packa.
Men nej, det har jag inte gjort.
Detta innebär att jag får rappa på lite nu.
Sen blir det tv eftersom alla bra program går så sent.
CSI, Criminal Minds och Cold Case.
Tycker annars att 2 and ½ men kunde gått hela natten.
Hela hela natten.
Fast då skulle jag inte ens få några timmars sömn.
Så det kanske är bra ändå.

Imorgon efter jobbet tar jag tågelitåget till Linköping.

Där ska jag spendera tid med min kära syster.
Åker hem på lördag och på lördag blir det lördagsmys.
Med Miches musar, vi laddar inför säsongen kan man säga.


Nej, nu luktar det inte hallonpaj här inte.
Duschen kallar, adios!



Kommentarer
Postat av: FLOOSAN- LIVET SOM MAMMA

haha va gullig du är, tack

2009-11-05 @ 23:05:26
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Godmorgon!

Vad har du för planer idag? :-)

2009-11-07 @ 11:40:15
URL: http://kamillush.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0