i don't believe you.

Fick kliva upp 9.15 idag för att jag är en så snäll frisör.
Ja, jag jobbar ju nämligen på helger också om folk bokar (och jag har tid).
Jag hade tydligen tid idag hade jag fått för mig.
Susanne kom och snackade lite skit.
Det gillas skarpt dock.
Passade på att packa upp de nya produkterna också.
Ska skriva ut nya prislappar eftersom jag möblerat om i hyllorna.
Ska också fixa klart allt inför invigningen på söndag.
Kom förbi, 12-15 är det Öppet Hus på salongen.
Det kommer finnas modeller som jag fixat håret på.
Glögg & pepparkakor och massa julklappserbjudanden.
Plus en rabattcheck för januari.
Kuljul!
Adjö.

Nu ska jag städa, sen blir det duschen.


p.s Jag är trött. Orkar inte vara trött längre. Tröttsamt.

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0