make you holler.

Idag klippte jag en 98-årig tant.
Det känner jag var ett litet rekord.
Sen kom min farmor.
Hon kändes helt plötsligt så ung.
Bara 67 tappra år!? Det är ju nada!
Så då klippte jag en tuff frilla på henne i ren protest.
Det blev megasuperduperdunderbraa!
Bara för att överdriva.

Nu ska jag åka och slå ut kassan och sen sola.
Sen ska jag åka och köpa något onyttigt.
Ikväll är jag värd en myskväll.
Jag är fan aldrig hemma.
Men ikväll.. då jävlar!

P.S På torsdag blir jag 19, alldeles lagom tills alla 90:or blir 20! KULJUL!'


Kommentarer
Postat av: josefin

har du ingen bild på farmor?

2009-11-30 @ 20:56:23
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Jonna

:) nedå.. jag blev nyss 19, haha idag tillochmed. men man har ju kontakter så jag menar. 19 år är inge problem när man har bra kompisar ;)

2009-11-30 @ 23:15:45

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0