all i wanna do.

En mycket bra dag på jobbet.
Pengarmässigt den nästbästa dagen hittils.
Den bästa var 11 september... Komiskt I think.


Nu ska jag fylla i lite papper och färglägga (låter kul, I know) och sen ska jag tvätta bort sminket, hoppa i myskläder och slötitta på tv innan jag hoppas att jag somnar. I morgon ska jag nämligen upp klockan 6, kul jul! Det bär i alla fall av till Eskilstuna och jag hoppas vara hemma vid 15-tiden, och vara ganska glad, hee hee. Sen hoppas jag att kvällen bjuder på par-tey annars är jag inte me!

adios.
/ i

Kommentarer
Postat av: Miche

11 speptember! Hatar den dagen! Vred ur mitt knä för andra gången då! BLÄÄÄÄÄÄ!

2009-10-23 @ 23:53:07
URL: http://michellemard.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0