for real.


Trött, lam och mör i benen ska jag säga.

Men det tar sig ju, det ska ju kännas.
Älskar att köra fys som inte gör ont.
Bara den där envisa mjölksyran.
Den är så skön, men avk så jobbig.

Mycket i mitt huvud idag. Åkte till salongen och skulle hämta kassan och dra ut dagsavslut. Jag lyckades nästan. Åkte till salongen (1 poäng), hämtade kassan (2 poäng) men drog jag ut dagsavsluten? Nä? Inte ett enda. Bra Ida, bra! Mycket duktigt av dig, det är ju ungefär det viktigaste. Mmm.. bra.

Imorgon väntar jobb och 10-17.
Sen träning 17.30 (barnen) och sen egen träning 19.00-21.00.


En random fråga:
Varför är alla bra program så som CSI & Criminal minds alltid så sent?
Jag måste sova, men det går ju inte när apparaten visar program som dessa!
Illa, mycket illa!


puss.


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0