i ett sista kapitel som jag har förälskat mig i.

Just nu sitter jag på en stor kofta.
Huden på låren känns alldeles underlig.
Lite roande sådär på kvällskvisten.
Sitter nu liksom extra hårt bara för att.
Märkena blir så skojiga.
Kul jul.

Imorgon vid 9 ska jag möta Sara vid tåget, och sen vandrar vi till salongen.
Jag ska slinga och klippa henne och det ska bli döroligt.
Har saknat den människan olidligt mycket.
När hennes hår förhoppningsvid är fabuolus ska vi luncha.
Sen vinkar jag av henne lite lagom sorgligt sådär.
Sen får jag fortsätta arbetsdagen.
En ganska så lång sådan.
Men sen väntar volleybollträning 20-22.
Sen får vi se om jag är pepp för Harrys.
Förmodligen iiinte.

Nej, nu ska jag somna framför tv:n.
Jag är väldigt bra på att somna.
Har fått höra det idag också.
Tabbe tabbe tabbe!

Sara "Mandelmassan" Söderlund & Ida "Plattan" Plantin





Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0