i want it all.

Åkte ner och "kollade" på volleybollträningen.
Det slutade med att jag satte 5 servar.
Ja, lite kan tyckas, men hallå?
JAG satte 5 servar!
Sen lärde jag mig massa nytt.
Nu har Anna & Miche övertalat mig.
På onsdag "börjar" jag x)
Jag kommer ha skor & knäskydd.
Dessa ska jag låna av sveriges bästa libero.
Höhö, är jag inte cool?

Nej men seriöst, det är så sjukt roligt.
Lär mig ju faktiskt nya saker?
Plus att man behöver ha vatten på träningen?
Fatta? På gymnastikträningarna har vi vattnet under fötterna när vi springer?
Haha, skämtosido, men jag är taggad inför onsdagens träning.
Man måste våga göra fel, för att göra rätt! (vilket jag är ett sant exempel på;D)


Kommentarer
Postat av: Miche

Bra inställning, Platina!!!

2009-10-05 @ 21:35:51
URL: http://michellemard.blogg.se/
Postat av: ida

höhö ;) jag är laddad! :D

2009-10-05 @ 22:00:17
URL: http://plantinida.blogg.se/
Postat av: A

Shit vad du kommer få jobba imorgon! ;) Men helskotta vad kul vi ska ha!

2009-10-06 @ 21:36:01

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0