kakor på tisdag, pengar på fredag.

Åh vad jag har gjort en dam snygg idag.
Ni anar inte alltså.
Hon hade hår ungefär en bit ner över axlarna.
En vit utväxt och begieguldiga längder.
Jag la i en blandning av natur, warm & guld.
I ljushetsläge 7 ungefär.
Och oj så snyggt det blev.
Men det är inte det enda.
Nej, sen klippte jag av till en page.
Kort rak nacke, längre fram, lugg.
Nästan allt jämlångt.
Det blev så snyggt!
Och hon blev så nöjd, och jag fick dricks.
Bug & bock!

Nu äter jag kakor & dricker jordgubbssaft.
Det är sånt man får göra på min salong :)
^^

titta vilket avancerat kollage!
nästan så man tror att det finns 4 av mig.
men så är icke fallet om nån trodde det.
det finns bara en av mig och det är jag (8)!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0