knock you down.

Klarade med nöd och näppe av torsdagen ska jag säga. Sista timmen satt jag bara och väntade på att Niffe skulle göra klart sin sista kund så vi kunde stänga. Satt helt dåsig på en stol och hade ont överallt och ville bara dö. Väl hemma dök jag ner i sängen och tänkte sova en timme innan jag tänkte svänga förbi träningen och visa mig och kolla va det gjorde. Det klarade jag inte kan jag säga. Fastnade i sängen och vände och vred på mig tills jag somnade. Vaknade upp och mådde piss. Fick lösa allt med kunderna och boka om. Mamma hjälpte mig, tack! Har legat hela dagen och känner mig bättre och piggare.

Ja, en uppdatering om mitt tillstånd.
Jag överlever förmodligen.

Pusss

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0