make it right.

Ganska busy dag idag också.
Nöjda och glada blir dom.
I alla fall som det verkar.
En kund som sitter i slingor nu.
Sen kommer Nina och ska klippas.
Sen tänker jag nog röra mig hemåt.
Om nu inget annat dyker upp.

Min handled och ett finger hurtar.
Men det säger jag inte till mamma.
Nog för att hon läser min blogg..
Men mamma, jag mår bra!
Bara lite ont, lätt stukning och sådär.
Jag överlever!
Volleyboll är bra för mig.
På många sätt och vis!

Dagens roligaste: Mamma trodde seriöst att jag tänkte äta matlådan!? Jag öppnade och såg potatismos. Sånt värmer man bara inte, det är ju en klarskriven regel?! Så.. jaa.. jag köpte thai. Usch, nu ska jag sluta med det. Pengar växer faktiskt inte på träd. Men som sagt.. potatismos i matlåda, ni förstår mig.

gymnastiiiik seeen, adjöö!


Kommentarer
Postat av: Anonym

VAD SKA MAN SÄGA...... SUCK

puss på dig mamma muuuuuuuuu

2009-10-13 @ 15:20:05
Postat av: elin

hhaha, det första mamma sa när jag sa att du börjat med volley var: Hur ska det gå med händer och fingrar?! HAHAHAHAHAHHA

2009-10-13 @ 17:12:54
URL: http://goddagelin.blogg.se/
Postat av: ida plantin

hahah vafan, jag blir tuff av volleybollen, har stukat finger och ont i handleden nu men jag klagar iinte!

2009-10-13 @ 21:38:03
URL: http://plantinida.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0