så genomskinligt grå.

Volleybollträningen igår var jätterolig och väldigt lärorik. Jag ser redan fram emot nästa träning som är på måndag. Yiiha! Nåväl, jag somnade gott igår, men vaknade inte upp med samma goda humör. En stor fet klump i halsen och svårt att svälja. Yey! Jag verkligen älskar att vara sjuk. Trodde jag skulle klara mig ifrån allt sånt där. Men nehe! Inte kan man ligga hemma under täcket heller, nej här ska man arbeta. Kul. Kan säga redan nu att hur mycket jag än försöker kommer jag inte vara trevlig idag. Och det är knappt som man vågar säga att anledningen är att man har ont i halsen och känner sig febrig, då kommer väl folk springa där ifrån och skrika "svininfluensan svininfluensan" hela vägen från salongen. Ack!

adjö!


Kommentarer
Postat av: Jennie

bloggdesigners att göra ^^ så har fullt upp. hehe

kram

2009-10-08 @ 12:22:32
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas inte att kunderna läser din blogg =)



Puss älskar dig fast du är grinig idag

mamma muuuuuuuuuuu

2009-10-08 @ 14:33:31

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0