ta steget ur vår sista dans.

Hemma efter en väldigt rolig volleybollträning.
Trött som ett as nu dock, men då somnar man väl gott.
På måndag ska laget spela bowling & käka tacos efter träningen.
Det ska bli riktigt riktigt roligt, och väldigt gott (matvrak).
Så nu ser jag fram emot måndagen också.
Alltid roligt.

Nu ska jag duscha och tvätta håret!
Ska bli gudomligt skönt, det behövs.
Har inte tvättat det sen i lördags.
Kul juul!


Efter det blir det lite isvatten framför tvn.
Sen räknar jag med lite sömn.
Sover som en stock nu förtiden.
Ja, som sagt.. det vet vi ju.

jag har ett problem. jag kan inte ha sidbena längre.
jo alltså det går ju praktiken, men inte i min hjärna.
jag ser jättekonstig ut, lite sådär ... pretto!
kanske ska försöka nu när jag duschar..
jag återkommer med resultat.
pyssss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ida, det heter inte spela bowling, det heter bowla. Det sa faktiskt Gurra! ;) Haha!

2009-10-29 @ 18:19:44
Postat av: Anonym

hahaha jag ber om ursäkt, vi ska såklart BOWLA!^^

2009-10-29 @ 22:54:09
URL: http://plantinida.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0