thinking of you.

En tanke jag har.
Om jag går hem från jobbet, går jag bara hem från jobbet.
Om jag går ut och går, utan mål sådär en kväll, då är jag duktig.
Om jag cyklar till och från jobbet, plus till träningen och hem, då cyklar jag bara.
Om jag kör ett spinningpass, då är jag duktig.
Om jag flänger runt i affärer på stan en hel dag, då är jag slösaktig och fåfäng.
Kör jag ett pass på friskis är jag duktig.
Värt att tänkas över.

En sjuk grej hände på vägen till Miche.
Helt sjukt egentligen.
Overkligt läskigt.
Det händer bara inte.
Men jo.
Plötsligt händer det!
^^


Nu blir det lite musik i öronen (märks inte lika väl om jag somnar med musiken på som när jag somnar med tv:n på och Vakna med the voice redan är på när mamma kommer in och väcker mig).
PUSS!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0