are we playin' with fire.

Ikväll har jag hunnit:
- Kolla i blocket vilka kunder jag har imorrn.
- Glömt vilka kunder jag har imorrn.
- Åkt till salongen utan bh, tmi tmi !
- Blivit arg för att jag inte köpt in 10 stycken 3W.
- Garvat endel om barn, turistresemål och prepositioner.

Ikväll ska jag hinna:
- Hänga in my clothes in thaa walkincloset.
- Poppa en hel del popcorn.
- Dricka en stor mängd isvatten.
- Kolla på tv en bra stund.
- Beskåda min fina nya herrskjorta för ett ögonblick.

... Jag gör det nu... Det sista alltså.. Så nu kan vi flytta upp den till den översta listan.

Ser fram emot dagens träning imorrn.
Pepp som fan.
Nu är vi på G, i alla fal jag.
Älskar det här.
Hur jag liksom pratar om det.
Hur jag hela tiden vill prata.
Om truppgymnastiken.
Aaah! Må det hålla!
Love love love!






Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken jätte fin höst bild på dig Ida!!

2009-09-22 @ 08:34:26
Postat av: elin

människa vilket långt hår!

2009-09-22 @ 13:16:28
URL: http://goddagelin.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0