dubba mig.

Okej. Det jag satt bänkad framför igår kl 21 på fyran va väl lite av en besvikelse. Reklamen visade Sveriges alla största och bästa skådespelare (förutom Micke P liksom) men vad händer när man sitter där? För det första heter huvudkaraktären inte ens samma som i boken. Hur kan man ändra Anders Knutas till Robert Andersson? Plus att hälften av alla människor va dubbade? Liksom what? Det som störde mig mest var inte att munnen inte rörde sig lika som orden, utan att de som dubbade måste vara tagna från gatan vafan. Dåliga röster som fan, till och med jag skulle kunna snacka bättre, och då vet vi alla att jag snackar både otydligt och jävligt fort!

Dock håller jag humöret uppe och ska ge det en chans till nästa söndag.
Alla måste få en andra chans känner jag.
ADJÖ!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0