there's so much i want to say.

En dag med både uppförsbackar och nerförsbackar.
Alla kunder blev bra och jag själv kände mig nöjd.
Träningen gjorde jag effektiv och hoppade in som tränare.
Men ändå så fanns det gropar i vägen som fick mig ur fokus.
Efter ett snack med Jessica bestämde vi in en behövlig fika
Det behövs med tanke på hur mycket vi måste prata om.
Att stå i kylan och snacka i 45 minuter var verkligen inte skönt.
Men det behövdes och det är skönt att prata av sig.

Dagens bästa var ändå när min favorit-Anna kom med pizza till salongen.
Det blev pizzaslizamys och sedan fixade jag hennes hår inför begravningen.
Hon kommer vara snyggast på begravningen, särskilt med hennes träningsvärksgång!

Imorgon är jag så gott som fullbokad och jobbar mellan 9-19.30.
Kul fredag, kanske inte. Men pengarna rullar in och då ska man va glad.
Imorgon kommer också Zabina som ska vara elev hos mig.
Det ska bli skojsigt! Men nej, nu måste jag sova.
GODNATT!

vi glider med stil!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0